Sziasztok!

 2012.07.13. 18:04

565023_351198998255785_1753535_n_2.jpgAz egész blogom létrejöttének okát, egy idézetben tudnám összefoglalni:

"Egyedül Isten tud erőt adni, de te tudsz az elcsüggedtbe erőt önteni.

 Egyedül Isten az út, de te tudod azt másnak megmutatni."
 

Először egy rövid bemutatkozással kezdeném. Noéminek hívnak, 22 éves vagyok és születésem óta mozgáskorlátozott. Zala-megyében élek szüleimmel és testvéreimmel együtt. Tanulmányaimat 2012. 06. 05. fejeztem be a Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola Katekéta-lelkipásztori munkatárs szakán, természetesen tervben van a mesterszak elvégzése is, de jelenleg nyelvvizsga hiányában nem tudom elkezdeni, így egy évet halasztok. Ezt az egy évet a nyelvtanulással fogom tölteni, meg egy picit több időm lesz, hogy odafigyeljek az egészségemre. Nagyon szeretek biciklizni, a barátaimmal lenni és mindent, amit velük együtt csinálhatok. Nem akarom magam körül írni tulajdonságokkal, mert felesleges, mindenkinek vannak jó és rossz tulajdonságai. Szeretem a Forma 1-et, a focit és még sok más sportot, mert ezekben mind megvan a bukás, a győzelem, a küzdés, mint ahogy a mi emberi életünkben is.

Ennek a blognak a létrejöttében igen nagy szerepe volt egy nemrég történt eseménynek. Ezt most még egyenlőre nem teszem láthatóvá, de majd idővel talán igen. Igazából a lényeg az, hogy történt valami, amit papírra vetettem, és egy adott csoporton belül megosztottam. Nem sokkal később rám írt egyik ismerősöm ezekkel a szavakkal: „olvastam a leveledet hát még nem tudok megszólalni, mert az nagyon ösztönző és szép”! Már sokszor megfordult a fejemben, hogy létrehozok egy ilyen oldalt, de mindig bennem volt egy kis félelem, hogy mit fogok oda írni, vajon el fogja valaki olvasni, és ha igen mit fognak hozzá szólni? Ma már ilyen félelem nélkül hoztam létre egyik ismerősöm segítségével, ösztönzésével. Rájöttem, hogy igen is vannak emberek, még ha kevesen is, akik végigolvassák, akikre ez hatással van. Egy-egy saját életünkből vett történet, egy-egy idézet, zene, vers igenis nagy hatással bír és erőt tud adni olykor másoknak. Nekem is ez a célom ezzel az oldallal.  Remélem, hogy szép lassan beindul, és minden érzésemet, tapasztalatomat, kedvenc verseimet, zenéimet megoszthatom veletek, anélkül, hogy érdekelne és félnék attól, hogy ki mit fog mondani, vagy gondolni!


A bejegyzés trackback címe:

https://kisnona18.blog.hu/api/trackback/id/tr844655379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DanLightman 2012.07.27. 23:53:16

Szia!
Igazad van, nem az számít, hányan olvassák az írásodat (persze nyilván örül az ember, ha sokan), hanem az önkifejezés. Ha már pár embernek örömet szerzel, vagy valami üzenetet át tudsz adni, már megérte. Ne keseredj el, ha nem lesz nagy az olvasottság, az én blogomat sem látogatják sokan (még kevesen sem, gyakorlatilag én vagyok az egyetlen állandó olvasója :D). Az internet tele van blogokkal meg mindenféle írásokkal, és az emberek nehezen találnak rá olyasmire, ami nincs reklámozva. Én már annak is örülök, ha kapok pár pozitív visszajelzést :)
Sok sikert a blogodhoz!
süti beállítások módosítása